VOI MINUA!
Kirjoittaja emo » 04 Helmi 2010, 17:59
Aikuinen poikani on en edes muista monettako kertaa istumassa vankilassa. Suurin osa syytteistä rattijuopumus rikoksia. Oli välillä jopa 6 vuotta, ettei ollut rikoksia. Päihteiden seurauksena hänelle on kehittynyt skitsorenia ja en tiedä miten paha se on. Edellisellä vankilareissullaan hän avioitui, mut päihteiden käytön vuoksi tämä suhde loppuu. Säälin tätä miniääni, kun hän oli panostanut tähän suhteeseen niin paljon. Minä äitinä olen aivan loppu, eikö poikani koskaan opi, kun aina lupaa ja on katuvainen. Nyt vain 3 vkon tuomio, mut sit tulossa 2 rattia. Poikani on osannut käyttää minua taloudellisesti hyväkseen (osaa valehdella uskottavasti) ja minä olen usein päättänyt, et ei enää rahaa, kun ne menee kuitenkin päihteisiin. Tämä on yhtä tuskaa ja poikani on 700 km päässä, et ei mitään mahd. tapaamiseen. Vielä pienipaikkakunta, missä uteliaat ihmiset ovat kyselemässä, mitä pojalle kuuluu. On vaihdettava kampaajaa ja kyläkauppaan on vaikea mennä. Suuren työn takana, et sain jotain kirjoitettua.emo
--------------------------------------------------------------------------------
Lähetä vastaus1 viesti • Sivu 1, 1:sta