Elinkautisvankien lesket

Onko kumppanisi vankilassa tai ehkä pian vapautumassa? Mietitkö kuinka jaksat tuomion ajan? Miten sujuu arjen pyörittäminen ja lasten kasvatus yksin? Tällä palstalla käsitellään vankien kumppanien asioita. Yhdessä jaksamme paremmin! Kirjoittaminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvoja: Toimitus

Elinkautisvankien lesket

ViestiKirjoittaja marie » 22 Heinä 2010, 22:49

Alotin nyt uuden topicin ihan vain mielenkiinnosta, että seuraileeko tätä palstaa joku toinenki elinkautisvangin nainen? Olisi kiva kuulla kokemuksia ja ajatuksia että miten muut kokee tilanteen jossa mies istuu niin pitkää tuomiota. Tarkoitus ei mitenkään ole vähätellä lyhyempiä tuomioita, en vaan ole muistaakseni vielä ainuttakaan ek-tapausta täällä nähnyt. Toki tähän muutkin voi laittaa ajatuksia aiheesta, ja muutenkinhan nämä aiheet menee täällä välillä ihan maan ja taivaan välillä topicista riippumatta :)
marie

Re: Elinkautisvankien lesket

ViestiKirjoittaja Pinoccha » 27 Heinä 2010, 13:05

Minähän olen kylläkin vain "epävirallisestiÄ ek-vangin "leski". Kreikassa ek on 25v. ja mun miehellä tuomio yhteensä 24v. Marie voimia ja haleja ja tietysti muillekin!
P
Pinoccha

ViestiKirjoittaja marie » 27 Heinä 2010, 16:50

Pinoccha teillä tietysti vielä pitempi tuomio vaikka ei ek olekaan! Olen oikeastaan alkanut "inhoamaan" itseäni kun valitan tuomion kohtuuttomuudesta, rikos on kumminki tehty ja rangaistus tulee kärsiä, mutta.. Kun rikosnimikekin on mielestäni ollut alusta alkaen väärä, niin en voi tuomiotakaan sitten hyväksyä. Taas tämmönen päivä että ärsyttää, ei aina ota näin paljoa päähän. Kovasti voimia myös Pinocchalle ja muillekin! :)
marie

ViestiKirjoittaja enkeli » 03 Elo 2010, 16:12

Marie, olisi kiva jutella!!!
Kirjoitin tuonne omasta tilanteestani ("huhuu kaikki"-otsikon alle...) Saa käydä lukemassa ja kommentoimassa...
Eli kuten sieltä voi käydä lukemassa, niin en ole "linnaleski perinteisessä mielessä", mutta minulle tää tilanne merkkaa samaa... ja ystäväni on siis mitä todennäköisemmin "saamassa" ek:n, mielentila ensin...
Toivon ettei mua vähätellä kun kyse ei oo mulla nyt miehestäni... Vähän on fiilarit semmoset et joku saattaa kelata et mitä toikin tänne kirjottaa... =/ Noh, toivotaan että oon väärässä!!! =)
Ja itse en ainakaan vähättele kenenkään tilannetta tms... kaikki ollaan tavallaan samassa veneessä!
enkeli

Paluu Linnalesket